Buhalterinės apskaitos paslaugos

 partneris 

Atliekame pilną buhalterinę apskaitą nuo pirminių dokumentų apdorojimo iki finansinių ataskaitų parengimo ir pateikimo į Registrų Centrą. Teikiame konsultacijas mokesčių klausimais, atstovaujame klientus mokesčius administruojančiose institucijose.
Padedame gauti PVM mokėtojų kodą.
Konsultacijos gali būti teikiamos žodžiu ir raštu lietuvių, rusų, lenkų ir anglų kalbomis.

Buhalterinės apskaitos tvarkymas apima šias paslaugas:

  • Pirminių apskaitos dokumentų vedimas ir išrašymas (klientui pageidaujant);
  • Personalo apskaita: darbo užmokesčio skaičiavimas, įsakymų, susijusių su personalo apskaita ruošimas;
  • Mokesčių deklaracijų rengimas ir pateikimas kontroliuojančioms institucijoms: VMI, Sodrai;
  • Finansinių ataskaitų: rengimas, teikimas į Registrų centrą;
  • Mokėjimo pavedimų prekių ir paslaugų tiekėjams, darbuotojams, kontroliuojančioms institucijoms atlikimas;
  • Atsiskaitymų kontrolė, tiekėjų/pirkėjų skolų derinimas;
  • Atstovavimas kontroliuojančiose institucijose;
  • Konsultacijos.

Apleistos buhalterijos tvarkymas

Jeigu Jūsų įmonės apskaita kurį laiką nebuvo vedama arba jei norite įsitikinti, kad įmonės buhalterinė apskaita yra tvarkoma pagal galiojančius LR teisės aktus, kreipkitės į mus. Mūsų patyrę buhalteriai sutvarkys Jūsų įmonės apleistą apskaitą, ištaisys klaidas, pakonsultuos apskaitos ir mokesčių klausimais. Už savo parengtų ataskaitų teisingumą prisiimame visišką atsakomybę nuo to momento, kai Jūs patikite savo apskaitą mums.

Vyriausiojo buhalterio paslaugos

Skirta įmonėms, turinčioms buhalterį – apskaitininką, kuris atlieka nesudėtingas buhalterinės apskaitos operacijas įmonės viduje. Tokiu atveju pirminiai duomenys yra suvedami Jūsų įmonėje, o vyr. buhalteris iki galo atlieka visas buhalterines prievoles.